fbpx

Miljardin dollarin brändi – näin se rakennetaan

 

Näe ja opi konkreettisesti, millaista on maailmanluokan markkinointi ja brändin rakentaminen. Tämä koulutuspäivä on sinulle, kun tavoitteenasi on tehdä maailman parasta markkinointia. Miten luodaan miljardin dollarin brändi.

Hauskassa ja konkreettisessa valmennuksessa näet käytännössä;

  • millainen on maailmanluokan diagnoosi, miten se tehdään
  • miten diagnoosi kytketään strategiaan ja brändiin
  • Mitä markkinointistrategia sisältää
  • Miten brändi positioidaan
  • Miten erotetaan strategia ja taktiikka toisistaan
  • Mikä on brändikoodi ja miten niitä hyödynnetään
  • Miten maailman parhaat brändin rakentajat mittaavat brändiä

Ajatus on, että näet maailmanluokan markkinointia ja opit tunnistamaan sellaisen. Näin pääset nopeammin oikealle tielle. Brändillä on merkitystä ja hyvin tehtynä se on miljoonien ja jopa miljardien arvoinen. Pitää vain tietää mitä tehdä. Kerron ja avaan jokaisen kohdan taustat ja perustelut miksi tämä on toimii ja miksi tämä ei toimi.

Haluatko tietää, miten rakennetaan miljardin dollarin brändi? Mitä osaamista se vaatii, millä on merkitystä ja missä järjestyksessä brändiä lähdetään rakentamaan?


Kenelle

Markkinoinnista ja brändistä vastaavat henkilöt.


Hyödyt

Valmennuspäivän avulla säästät roimasti rahaa ja lukemattoman määrän turhia työtunteja löytääksesi laadukasta ja käytännössä testattua tietoa strategia- ja brändiosaamiseen liittyen. Vain taivas on rajana, millaisiin tuottoihin pääset päivän opeilla. Brändin hintakattoa ei ole vielä löydetty.


Kouluttaja 

Kouluttajana toimii Ammattijohtaja.fi:n perustaja ja suosittu yritysvalmentaja Tero Puranen, joka on auttanut valmentanut ja sparrannut lukuisan joukon johtajia ja markkinoijia onnistumaan työssään.

Koulutusten ohella hän tekee jatkuvasti konsultointeja eri kokoisille asiakkaille. Tero toimii päävalmentajana Ammattijohtajakurssilla ja Ammattimarkkinoijakursseilla.

 

Tero on suosittu kouluttaja, joka pystyy konkretisoimaan vaikeatkin asiat ymmärrettävään muotoon innostavalla ja hauskalla tavalla.

 


Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamupala

9.00 Koulutus alkaa

Brändi ja brändin rakentaminen

  • Mikä on brändi
  • Mitä on brändin rakentaminen ja mitä se ei ole

10.30 Tauko

Maailmanluokan diagnoosi

  • Miten tehdään paras markkinatutkimus

11.30 – 12.30 Lounas

Markkinointistrategia

  • Markkinointistrategian ja taktiikan erottaminen toisistaan
  • Markkinointistrategian sisältö

14.15 Iltapäiväkahvi

Brändikoodit ja -mittarit

  • Brändikoodit
  • Brändin mittarit

16.00 Koulutus päättyy


Osallistuminen etänä

Tämä koulutus striimataan eli tähän koulutukseen voit osallistua vaihtoehtoisesti myös etänä.

Saat käytännön lisätietoa ja linkit Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.


COVID-19 – tiedote.

Koulutukset toteutetaan kesälomien jälkeen myös lähikoulutuksina webinaarien ja etävalmennusten rinnalla.

Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien syksyn lähikoulutuksia. Osa ohjelmista myös striimataan.

Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää.

Toimimme vastuullisesti yhteistyössä yhteistyökumppaniemme ja koulutushotellien kanssa.

Lähetämme lisätietoa käytännöistä asiakkaille koulutuspäivien Osallistumisohjeessa.

Tervetuloa koulutuksiin!


Koulutuspaikka: Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki

Ajankohta:  30.09.2020 

Osallistumismaksu: 397 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Osallistuminen etänä: 297 euroa / hlö (+ alv 24%) sisältää sähköisen koulutusmateriaalin.

Early bird -etu! Ilmoittaudu 15.09.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

 


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.