fbpx


Sisältää henkilökohtaisen sparrauksen.

Muuttuneessa tilanteessa täytyy organisaation kyetä mukauttamaan toimintaansa asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin. Palvelumuotoilu on loistava tapa kehittää ketterästi palveluita vastaamaan asiakkaiden odotuksia. Kriisistä selviävät parhaiten ketterät ja asiakasorientoituneet organisaatiot.

Tässä ohjatussa koko päivän etätyöpajassa tutustut palvelumuotoiluun ja sen tarjoamiin työkaluihin organisaationne palveluiden suunnittelemiseksi ja kehittämiseksi vastaamaan entistä paremmin muuttunutta tilannetta ja asiakkaiden tarpeita. Palvelumuotoilu hyödyntää perinteisestä muotoilusta tuttuja menetelmiä palveluiden kehittämiseen. Hyödynnämme mm. käyttäjäpersoonia, palvelupolkua, prototypointia ja muita visuaalisia menetelmiä palvelun havainnollistamiseksi.

Nimensä mukaisesti tämä tosiaan on työpaja eli menetelmien esittelemisen jälkeen osallistujat alkavat kehittää oman organisaationsa palveluita palvelumuotoilua hyödyntäen. Kaikki tapahtuu etänä, mutta kouluttaja ohjaa jokaisen työskentelyä omien palveluiden parissa. Työpaja on sitä hyödyllisempi organisaatiolle, mitä useampi henkilö sieltä pääsee osallistumaan. Kysy siis myös ryhmätarjousta!

Työpajasta saat hyvät eväät ja alkusysäyksen palvelumuotoilun jatkamiseen omassa organisaatiossasi.


Kenelle

Palveluiden kehittäjille ja käytäntöön viejille. Esim. markkinoinnin ammattilaisille sekä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen vastuuhenkilöille. Sopii hyvin myös yrittäjille.


Hyödyt

  • Opit palvelumuotoilun perusteet
  • Hallitset palvelumuotoilun tärkeimmät menetelmät
  • Pääset itse kokeilemaan menetelmiä oman organisaatiosi palveluiden kehittämiseksi
  • Saat käytännön ideoita palveluiden parantamiseksi

Kouluttaja

KTM, Pol.kand. Mira Kivistö ConTe Oy:stä on kokenut toiminnan kehittäjä, jonka missiona on auttaa organisaatioita hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Palvelumuotoilua Mira on opiskellut mm. Italiassa ja Suomessa.

Mira on toiminut arvioijana sekä Suomen Laatupalkintokilpailussa että Suomen Innovaatiokilpailussa. Hänellä on kokemusta sekä ulkoisena (esim. Aalto yliopiston Nanofab) että sisäisenä (mm. Finnair) kehittäjänä toimimisesta. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.

 


Ohjelma

9.00  Etäkoulutus alkaa

Palvelumuotoilun perusteet

  • Palvelumuotoilun menetelmät
  • Asiakasymmärrys

Tauko (taukojen kellonajat täsmentyvät)

  • Prototyyppien kehittäminen
  • Yhteiskehittämistyöpajan järjestäminen

Yhteenveto ja ohjeet iltapäivän työpajaa varten

12.00 – 13.00       Lounastauko

13.00  Etätyöpaja – case-työskentelyä

Oman organisaation palvelun/palveluiden muotoilua ohjatusti

  • ohjattua työskentelyä oman palvelumuotoiluhankkeen parissa, kouluttaja auttaa osallistujia etänä

15.00  Etäkoulutus päättyy


Etätyöskentelystä

Koulutus on interaktiivinen ja voimme keskustella ja tehdä käytännön harjoituksia, kuten lähivalmennuksissakin.

Verkkoalustana toimii Zoom. Saat selkeät käytännön ohjeet ennen koulutusta ja voit osallistua omalta työpisteeltäsi tai kotoa, mobiililaitteen tai tietokoneen avulla, mistä vaan internet-yhteyden äärestä.

Tutustu tarkemmin Zoomiin


Koulutuspaikka: Verkkovalmennus, johon voit osallistua etänä 

Ajankohta: 05.05.2020

Osallistumismaksu etänä: 497 euroa / hlö (+ alv 24%)

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 397 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 367 euroa / hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 20.04.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.

Kevään erikoisetu! Ilmoittaudu 24.4.2020 mennessä, saat lisäedun -100 eur/hlö.

BONUS! Saat henkilökohtaisen sparrauksen valmentajan kanssa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

 

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.