Toimi nopeasti ja varaa ajoissa paikkasi suositusta asiakaspalvelu-valmennuksesta! 

Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

Tämä valmennus toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

  • Onko asiakas aina oikeassa?
  • Entä kun on huono päivä?
  • Kun mikään ei riitä?
  • Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?
  • Kyllä minä, mutta ne muut?
  • Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?
  • Joulumyynti alkaa, paniikki?

Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?


Kenelle

  • Asiakaspalvelutehtävissä toimiville.
  • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville.
  • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.
  • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.

Hyödyt

Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

  • Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin
  • Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
  • Kasa hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa

Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät, millä vältät yleiset kompastuskivet.

Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.

Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.


Kouluttaja

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta. Hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Menestyvä johtaja -kilpailussa palkittu Antti kertoo:

Asiakaspalvelulla voit erottautua kilpailutilanteessa. Tule mukaan kuulemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakapalvelijoita!


Etätyöskentelystä

Koulutus on interaktiivinen ja voimme keskustella ja tehdä käytännön harjoituksia, kuten lähivalmennuksissakin.

Koulutus toteutetaan Teamsilla. 

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta!

OHJELMA

08.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

09.00 Koulutus alkaa

Taitavampi asiakaspalvelija

  • Hyvä filosofia on kaiken perusta
  • Asenne kuljettaa
  • Puhuminen on kaiken keskiössä
  • Esitystyyli vaikuttaa

Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

  • Parhaita käytäntöjä
  • Sudenkuopat

Ajankohtaisia arjen asiakaspalvelutilanteita

  • Harjoituksia ja sparrausta
  • Kysymyksiä ja vastauksia haastaviin tilanteisiin

Ratkaiseva tekijä

12.00 Tilaisuus päättyy


Koulutuspaikka: Etäkoulutus Teamsilla (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)
Ajankohta: 06.10.2020 

Osallistumismaksu etänä: 397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 22.9.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.