fbpx

Huom! Toimi nopeasti! Osanotto on rajattu 20 osallistujaan.

Vauhdita liiketoimintaasi palvelumuotoilun avulla! -koulutuksessa opit käyttämään palvelumuotoilun perustyökaluja, joilla voit muotoilla oman palvelutarjoamasi asiakkaita kiinnostavaksi. Näitä työkaluja voit hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Monesti yritykset ovat kiteyttäneet strategian ja tavoitteet, mutta arjen tasolla toteutus tökkii. Palvelumuotoilun avulla konkretisoidaan kehittämiskohteet sekä palvelutuotannon että palveluiden ostamisen ja käytön osalta.

Palvelumuotoilua hyödyntämällä voit suunnitella palvelusi ja palvelutuotantosi siten, että sekä työntekijät että asiakkaat pitävät juuri sinun tarjontaasi parhaimpana itselleen.

Hyöty sinulle ja yrityksellesi:
– Saat hyödyllisen työkalun asiakaskokemuksen tarkasteluun.
– Ohjaat asiakasta tekemään oikeita päätöksiä.
– Käytät asiakasta yrityksesi markkinoinnissa.
– Tyytyväinen asiakas palaa aina.

Saat vastauksia mm. näihin kysymyksiin:
– Miten organisaation sisäisiä prosesseja voidaan kehittää niin, että työn tekeminen on tehokasta ja mielekästä?
– Miltä meidän palvelumme näyttää asiakkaan silmin? Missä ovat ostamisen pullonkaulat?
– Mihin kohtiin asiakaspolussa meidän tulisi paneutua, jotta asiakkaalle olisi helpompaa ja houkuttelevampaa käyttää meidän palveluamme?

Kenelle?
Strategiasta vastaavat, tuotepäälliköt, tuote- ja palvelusuunnittelijat, markkinointipäälliköt, CRM-asiantuntijat, data-analyytikot, ohjelmoijat ja kaikki, jotka ovat kiinnostuneita toiminnan tehostamisesta ja kasvusta.

Valmistautuminen koulutukseen: ennakkopohdinta
– Valmennukseen sisältyy ennakkokysely ja ennakkomateriaalit sekä kurssilla jaettava materiaali jatkotyön tueksi.
– Osallistujille jaetaan etukäteen lista artikkeleita tutustuttavaksi ennen kurssipäivää. Osallistujia pyydetään tekemään muutaman orientoivan kysymyksen pohjalta muistiinpanot, jotka otetaan mukaan kurssille.
– Ryhmätyövaiheessa työskennellään neljän hengen pienryhmissä.




Kouluttaja:
Jaana Komulainen, Senior Advisor, palvelumuotoilija, Azets Insight Oy
Jaanan kokemus koostuu kolmen eri osaamisalueen työtehtävistä, jotka ovat liiketoiminnan kehittäminen, brändäys ja palvelumuotoilu. Ne kattavat yrityksen koko kaaren liikeideasta haluttavuuden rakentamiseen ja asiakaskeskeiseen toteutukseen.

– ”Olen toiminut projekteissa, jotka ovat keskittyneet palveluiden konseptointiin, erikoistavarakaupan ja b2b-ratkaisujen asiakaskohtaamisten kehittämiseen sekä terveys- ja hyvinvointialueen asiakaskokemuksen analyysiin. Useasti toimeksiantoihin on liittynyt myös sidosryhmä- ja kumppaniverkostojen toimivuuden analyysi ja kehittäminen.”

OHJELMA

09:00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:30 Valmennus alkaa

10:30 Tauko

10:40 Käytännön työkaluja ja case-esimerkkejä niiden käytöstä

11:30 Lounastauko

12:30 Palvelumuotoilun suunnittelumetodin esittely
– jakaantuminen ryhmiin

13:00 Toiminta ryhmissä annettujen tavoitteiden pohjalta
– kouluttaja kiertää ryhmissä, vastaa kysymyksiin ja ohjaa työtä
– ryhmät voivat pitää taukoja tarvittaessa oman rytmin mukaan

Iltapäiväkahvi

15:30 Ryhmät esittelevät suunnittelemansa prosessit
– max 5 min./ryhmä

16:00 Päivän yhteenveto

16:15 Valmennus päättyy

——–

Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki

Ajankohta:
tiistai 5.11.2019

Hinta:
697 euroa
/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Ryhmäetuhinta:
Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa /hlö + alv 24 %,
kolme tai useampia: 597 euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle.

Huom! Toimi nopeasti! Osanotto on rajattu 20 osallistujaan.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.