fbpx

Markkinoinnin tulevaisuus – Menestyvä markkinointi tekoälyn avulla vuonna 2024 – Webinaari

Nosta markkinointisi uudelle tasolle, säästä resursseja ja aikaa.

Tekoäly on täällä ja sen käytön osaaminen on tärkeää.
Tekoäly osaa auttaa sinua monessa asiassa, varsinkin markkinoinnissa voit hyödyntää sitä monin eri tavoin.

Tule mukaan tekoälyn edistyneeseen maailmaan.
Menestyvä markkinointi tekoälyn avulla vuonna 2024 -webinaari on suunnattu ammattilaisille, jotka haluavat pysyä askeleen edellä. Webinaari tarjoaa syvällisen informaation tekoälytyökaluista ja -strategioista, joilla nostat markkinointisi uudelle tasolle.

Hyödynnä tekoälyä markkinoinnissa – 2024


Kenelle
Markkinointipäälliköt, digitaalisen markkinoinnin asiantuntijat, sisällöntuottajat, graafiset suunnittelijat,
tekoälyn ystävät, yritysjohtajat, valmentajat.

Kaikki, jotka haluavat hyödyntää tekoälyä markkinoinnissa.


KouluttajaRami Salomaa, markkinointi

Rami Salomaa

  • Euroopan komission markkinointistrategisti
  • Tekoälyn asiantuntija
  • Vaikuttajamarkkinoinnin expertti
  • Henkilöbrändäyksen erikoisosaaja
  • LCF Life Coach® I Ratkaisukeskeinen valmentaja
  • Sosiaalisen median pioneeri
  • Vaikuttamispsykologian opintoja
  • Yli 15 vuoden kokemus digimarkkinoinnista
  • Yli 100 asiakasyritystä
  • Yli 1200 koulutettua henkilöä

Rami on toiminut modernin markkinoinnin parissa yli 15 vuotta. Hän on kouluttanut tuhansia ihmisiä ja satoja yrityksiä. Hän on myös Euroopan komission markkinointivalmentaja ja hänen asiakkainaan on yli 1000000 seuraajan some-vaikuttajia, kansainvälisiä pörssiyhtiöitä, pienyrittäjiä ja myös yksityishenkilöitä.

Viimeisen vuoden ajan hän on tutkinut ja toteuttanut tekoälyä markkinoinnissa. Hänen otteensa valmennuksissa on helposti ymmärrettävä ja käytännönläheinen.

Asiakaspalautteet:

  • Ramin rento mutta asiallinen tyyli valmentajana tekee vaikutuksen. Hän on idearikas, innostava ja ajatuksenkulku on ihailtavan lennokasta ja laaja-alaista, “boksin” ulkopuolelta katselua. Rami löytää toisen puheesta ne tärkeimmät pienet tiedonmuruset, joita hiomalla tulee timantteja. Ehdottomasti suosittelen muille valmentajille, jotka tarvitsevat valmennusta somen tai brändäyksen saralla!
  • Oli kyse sitten yksityishenkilöstä, ryhmästä tai yrityksestä, Rami osaa löytää oikeat kanavat, tavat ja teknologiat parantaa näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Ramilla on kyky kanavoida ajatuksensa noviiseille kansantajuisesti, ja silti riittävä tietotaito vakuuttamaan kokeneempikin kettu kokeilemaan uusia, kokeilemisen arvoisia asioita.

Aikataulu

9.45 Yhteyksien tarkistus
10.00 Webinaari alkaa
12.00 Webinaari päättyy

Ohjelma:

Tekoäly ja markkinointistrategia:

  • Opi, miten teet tekoälyn avulla toimialakohtaisen markkinointistrategian yrityksellesi.

Tekoäly kohdennetussa mainonnassa

  • Hyödynnä tekoälyä kohdennetussa markkinoinnissa ja personoiduissa kampanjoissa.

Paranna tehokkuutta tekoälyllä:

  • Tutustu tekoälytyökaluihin, jotka virtaviivaistavat markkinointiprosesseja asiakassegmentoinnista kampanjahallintaan.
  • Ymmärrä, miten tekoälypohjaiset chatbotit ja virtuaaliassistentit voivat mullistaa asiakaspalvelun.

Graafinen suunnittelu tekoälyllä:

  • Opi hyödyntämään tekoälyä graafisessa tuotannossa. Luo laadukkaita graafisia elementtejä, automatisoidusta logon suunnittelusta mukautuviin web-layouteihin.
  • Koe, kuinka tekoälytyökalut voivat tuottaa ainutlaatuista visuaalista sisältöä, jotka sopivat yrityksen brändi-identiteettiin.

Tekoäly videoiden editoinnissa ja tuotannossa:

  • Miten editoit videoita tekoälyn avulla, esim. automaatio, efektit ja sisällön optimointi eri alustoille.
  • Tee videon käsikirjoitus tai ääniraita tekoälyllä.

Sisällöntuotanto tekoälyn avulla:

  • Opi, kuinka tekoäly voi auttaa tuottamaan laadukasta, hakukoneoptimoitua sisältöä blogeihin, sosiaaliseen mediaan ja mainontaan.
  • Kuratoi ja aikatauluta sisältöä tekoälyllä.

Analytiikka ja oivallukset:

  • Miten analysoit suuria tietomääriä ja ennustat kampanjoiden tuloksia.
  • Ymmärrä ja ennusta markkinatrendejä ja asiakaskäyttäytymistä

Koulutuspaikka:
Tämä koulutus toteutetaan Zoom-webinaarina, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida chatissa.

Ajankohta:
torstaina 18.4.2024 klo 10.00 – 12.00
(- ajankohta vaihtunut, aiemmin 27.3.)

Osallistumismaksu:
297 euroa
/ hlö (+ alv 24%). Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: 
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 257 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampi osallistujaa: 197 euroa / hlö (+ alv 24%).

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.